gav 8 kronor till en uteliggare idag...

Har varit ute och handlat lite julklappar. Skönt att ha det gjort. Har alltid skjutit det framför mig, men någongång måste man ju få det gjort. Det var fullt med folk inne på BR leksaker, jag ba dör.
Nu är man lite ruinerad men okej. det är okej.

En lite rolig grej var när ett gäng ryssar vid tcentralen stirrade på mig liksom vid brösten så ba sade den ena "sexy" och skrattade till sin kompis jag ba eh, stirrade på dem och skyndade mig snabbt in på Åhlens. Lol.
Den andra lite roliga grejen var när jag köpte en munk, FAN MIN JÄVLA DIET GÅR SKIT eller inte men aja, den kostade 12 kronor, jag fick den för 10.
For you, sade killen jag ba eh thank you och lyfte lite menade på ena ögonbrynet. Hah vad gulligt.

Gav 8 kronor till en uteliggare idag.
Och sex kronor till en tant på tunnelbanan, jag gav först, sedan gjorde hela vagnen efter.
Jag tror att det gäller att vara den första. Det är samma sak om man ser någon bli misshandlad på stan.
Gå fram och skrik och fråga vad de gör och säg att du har polisen i telefon, dra till med "om ni vill prata med dem".
Var modig. Sverige är ett jävla fegt land, egentligen. 

ps: Snart börjar Kalle Anka & Co. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0