melodifestivalen 2010- Och Salem till vinsten!

Hej, usch vad kallt det är.
Brrr...ska hem nu och dricka te och titta klart på Amelie från Montemarte.
Jag bad morsan, lämna tillbaka filmen för den var inte så bra, men tji fick jag. Man ska inte uttala sig före man sett den, jag har sett den förut, men det var år 2003 tror jag... för den är fantastisk ju ♥

Vad tyckte du om Melodifestivalen år 2010? Ja, den första delfinalen sändes ju igår klockan 20:00 kanal 1.
Jag vet inte riktigt, om jag får säga det själv...



♥Christine Meltzer, för nervös, pladdrade liksom bara på. Blev tröttsamt i längden...
♥Dolphs "jagärbajsnödigauttryck" störde jag mig på rejält
♥Måns "hejjagärenvälkammadskånepåg"...


Salem al Fakir, tog sig som alla vet, vidare till Globen. Och jag säger bara, jag lovar att jag äter upp ett av mina viktiga papper, jag lovar, om inte Salem tar sig till Oslo, för i Oslo kan han ta sig långt.
Riktigt långt. Så rösta på Salem i Globen!
Fast, jag meddelar er i tid, om jag nu hittar en annan favorit! =)





Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Haaha ;D Mello slår allt, såå roligt att kika pÅ!

2010-02-07 @ 18:30:28
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Anonym

klart man röstar på Salem!!!:D:D

tyvärt missade jag det, ska se på datorn haha

kramz

2010-02-07 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0