tråkigt...

Senaste

Låt du hörde: Röyksopp feat Karin Dreijer- it must be it

Film du såg: Tillbaks till Vitula

Mat du åt: pannkakor med bananmos

Kram: ingen

Puss: spegeln, haha

Känslan: seg

Resa: Örebro

Glädje: hmm...

Dröm: eh

Person du träffade: Sofia (www.sofiieas.devote.se)

Personen du pratade i telefon med: min mormor

Personen du fick sms av: Kee

Gången du åt 7-eleven korv: Längesedan...

Gången du var utomhus: I morse

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

Saken du köpte: ett simkort ungdom 40 kronor.svindyrt.

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Att se om jag får en ny kropp när jag börjat bli mer fit for fight och äter nyttigare.

Ska inte bli skoj att: gå upp tidigt när man varit van att sova ut till typ 12 varje dag.

Sparar till: hmm...tyskaresan med skolan i mars

Pålägg som gäller: julskinka...

Önskar att jag var bättre på: att sjunga, springa, simma.

Dagens dryck: mjölk, men ett staaarkt sug efter fanta...

Vad saknar du: att sola...bada, sommaren såklart. Gotland. Åland..

Tre band/artister: Broder Daniel, Kleerup, Uniforms for the dedicated.

Vad har du gjort idag: vart inne på datorn.bloggat.ätit.

Brukar du svära mycket: Fuck off, dude

Hur tidigt stiger du upp: 10:30,12:30 eller sådär...it's varierar

På helgerna: äter jag godis

Vad ska du göra ikväll: dricka sprit, neee skoja. Jag ska plugga.

Hur många timmar sover du per natt: varierar

Vem är snyggast i världen: vet inte...

Vad är det för veckodag: Söndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Åland. Gotland.

Favoritplagg i garderoben just nu: Ha ha...vet inte.

Längd: 155 cm

Vikt: 61 kilo.

Byter gärna garderob med: Freja! Hon har alltid snygga kläder! :) fast, jag är rätt nöjd med mina egna också...

Byxa eller kjol: både och, spelar ingen roll

Senast utlästa bok: Syskonkärlek av Katarina von Bredow, skitbra.

Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt

Mig själv med tre ord (just nu): trött, fundersam och stirrig

Jag tränar: simmar, powerwalkar, försöker springa... har ridit...

Jag ville bli när jag var liten: sjuksköterksa


Kommentarer
Postat av: Sparv

Hahaha, klara din lilla mört Cx <3

2010-01-03 @ 20:27:02
Postat av: Digitalmonster

Nein! jag är en fiskbulle! =) <3333

2010-01-04 @ 10:46:45
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0