en snygg film-nazist,

Är Rupert Friend. Han spelar militär i filmen "the boy in striped pajamas".
Vi tittar på filmen på engelskan, man känner sig lite jobbig när man sitter och tycker att vissa nazzar på film* är snygga. jag menar, titta på dem, nästan alla har ju blont hår och snygga kroppar, hihi.




*de är ju skådespelare, eller hur? De är ju inte nazister på riktigt. Jag måste lägga till att det är viktigt att tänka på att nazisterna faktiskt rotade ut nästan ett helt folkslag. Och det är inget snyggt med det!
Det är hemskt!







Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: Tack! :)

2010-01-25 @ 16:08:55
URL: http://ettsmastadsliv.blogg.se/
Postat av: sofia

JAG VISSTE ATT DU TYCKTE HAN VAR SNYGG! många kommentarer från mig today, haha :) Men jag slog vad med mig själv typ :P

2010-01-25 @ 17:14:18
URL: http://sofiieas.devote.se
Postat av: sparv

Nått som är galet är att jag vet att han är (eventuellt, kan ha fel) flickvän till Keira Knightly!



OJ, pojkvän ska det va. Fast det får stå flickvän, det ser fint ut.

2010-01-25 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0