tillbaka!

hej. nu är bloggpausen slut, tråkigt va?

Iallafall så har jag fått en jävla bluescreen på datorn hemma så jag bloggar från skolans datorsal just nu.
Det är stressigt och jag har äntligen gått och fått prao. På ica.
Kommer bli en gammal tant som står och röker och skriker på alla barn som snattar.
Men, det är bara prao i en vecka. Tyvärr. Har inte orkat leta efter bättre.

Jag var ute med stefan och hans flickvän Thilde, och oscar föressten i helgen.
Vi var ute i Pålstorp, även kallad Kåken. Kåken är riktigt mysig place to be!
Innan vi åkte ut så käkade vi på, inte donken eller max utan Burger King.
Första gången i hela mitt liv som jag käkade där, det kommer bli favoritstället nummer 1 såklart.
66 kronor + en gratis barnmeny, 2 läsk 2 burgare och 2 pommes frites. Huh my godness.
Fet är bara ordet. he he he...

att sova var däremot väldigt svårt eftersom det var kallt som fuck, i allafall på fötterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0