Svar på tal!

1. anonym
Vad gick du ut med för betyg?
Hur skulle du beskriva din stil?
Om du tränar, hur tränar du då?

Trädning:  jag hatar att träna ha ha... men joggar väl typ, vad ska man kalla det, jag gick på wushu nån gång för längesen med en kompis... det var kul. och så har jag testat jiujutsu men slutade efter en termin.
Ridit i fyra år också...  försöker yoga lite ibland. men nä... måste träna mer!
Min stil? Ja. det vet jag faktiskt inte. Det är väl strumpbyxor. Randigtröja. chinaskor typ.
och en munkjacka, typ som mina föräldrar hatar och kallar för Liemannen!
Och betygen. var skit. ha ha, nä men de va inte över 300 i allafall. Om vi säger så!

anonym
2. Vilket gymnasium ska du gå på?
Har du någon favoritpark i Stockholm?
Vilken är den bästa låten du någonsin har hört?

gymnasium: Det är lite privat! Men okej! Jag har sökt två estetiska program på två stora skolor och en lite mindre inr. media! Så mycket säger jag ;)
favoritpark: Såklart. Vitan (vitabergsparken) är fin! Och långholmen även det på söder.
Gick på skola där. så ja, östermalm hatar jag och kungsholmen/vasastan är jag inte så van vid.
Om vi säger så!
bästa låt: Kleerup ft Marit Bergman. Kleerups lite synthiga bakgrund kantat med Marits lite små jobbiga röst. Kan inte bli bättre! Och det är nog bästa skivan! Love it! Sedan finns det också Alice Deejay Will I ever (fall in love and if I do blabla)...gammal 90 tals dänga. Wonderful!
electro!

Anonym
Hur tänker du kring kläder?
Vad är den bästa filmen du har sett?

Kläder: Jag vet inte riktigt... jag tänker alltid... när jag får pengar ska jag köpa snygga kläder.
Men köper typ på second hand... kan nog tänka att jag har en lite rolig stil trots allt.
Ska börja lite att trycka på kläder...
Ska visa upp lite kläder jag har typ...snart.
Men hur jag tänker... det är väl typ... snygga chinos...klännigar... att inte ha stora smutsfläckar och lukta svett typ.
Lite vett o etikett kantat på det! :)
Bästa film: Jag och mina kompisar var kära i Leonardo DiCaprio (som alla) haha så kanske Titanic.
500 days of summer är också bra...men måste nog säga Amelie från Montmarte! Den är Superb i allafall på slutet ;)!

Elvira
Vem/vad är din största inspirationskälla?
Vilken är din favoriträtt?
Vad ska du göra i sommar?
Har du någon pojkvän?

inspriation: Jag vet inte riktigt...  jag inspireras av människor på gatan.  
Maträtt: êntrecote med pommes vid en solnedgång, hobuergen, så jääääääääääävla göttig smakupplevelse. Orgasm för smaklökarna. Mormors potatis! Och fiskbullar... jag älskar mat. 
Sommargöra: sommarskola hehehehehehehehehehe..., sen blir det väl parkhäng och Åland typ. Gotland! press on the like button. 
pojkvän!?- Nääää. allså nej! inte "nej inte pojkvän" jag är inte gay! 

Hej föredetta Clarie. Jag har ganska viktiga frågor som jag ska ställa dig. Okej här kommer dom:

Vad är din favoriträtt? (Mat alltså)
Vilka är dina favorit färger?
Vart ifrån får du din insperation när du ritar?

Heheh tjenare ;).
Jag älskar êntrecote med pommes vid en solnedgång, hobuergen, så jääääääääääävla göttig smakupplevelse. Orgasm för smaklökarna. Mormors potatis! Och fiskbullar... jag älskar mat.
Mina färger: MIna favoritfärger är typ rött...svart och ljusgrönt!
Inspiration när jag ritar: Från en kille som heter Ragnar Persson, en 28 årig illustratör som är på tapeten just nu! Jockum Nordström är också het!
Nej men, tillexempel fina bloggar som nio till fem och sådär.



underbar:











 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0