6 veckor kvar. Endast 6 veckor kvar.

Åh!

Igår. Igår var en av de bra dagarna då man flyttar bort alla bekymmer till platser där de egentligen ska vara på.
Där de egentligen får plats. Och att de ska vara i min hjärna, det borde vara straffbart.

Jag tänker naturligtvis på framtiden och naturligtvis så lyssnade jag på p3 idag med Åsa och Soraja.
De är så sköna. De pratade om vikthets och kroppsideal. Okej, skulle en jäkla modell syna mig skulle hon säkert säga att jag hade lite att göra av med, men I don't care. Eller jo, som fan att jag bryr mig.
Men jag orkar inte träna, och det finns alltid plats kvar. Som sagt, jag kommer skjuta opp allt vad träning heter några veckor och bara satsa på matten. Det är framtiden. Matte. Kul va. Jag hatar. Hatar. och återigen HATAR.

Skulle jag vara självmordsbombare skulle jag åka till matteland och göra av med alla tal.
Bara ord och inga siffror. Så ser det ut i min värld. Jag behöver bara 4 räknesätt. Inte tusen.

6 veckor kvar tills skolan slutar. och det är en evighet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0