jag är tillbaks igen men kanske inte så mycket som förr & nu ska jag plugga matte.

okej vänner.

det blev en jävligt shorty bloggpaus. Jag ska sitta och fundera ut hur jag ska göra den här bloggen bättre och så kom jag på något som... som, jag måste göra. Jag måste skrika ut mitt namn här på bloggen.
Jobbigt men sant, jag orkar inte skriva. Jag är som en handikappad säl med just diskbråck.
Och har fått en superfin skottsrutig bärväska (som är 50år gammal dessutom) av en granne så jävla fin.

Och jag måste börja träna.

(det jag menar är, jag måste skriva mitt namn som en liten sign att jag gjort den och den bilden.
det stillar min oro lite, jag vill ju att ingen snor bilderna, då är det lite svårare med min sign. men det är så fult.
suck it sucks. )

Kommentarer
Postat av: Inesita - means Happiness

Hoppas du får en bra dag :)

2010-05-30 @ 21:37:46
URL: http://inesitaa.blogg.se/
Postat av: ?

har du någonsin börjat träna?

2010-05-30 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0