vässarö

MIn blogg suger och det gör jag också. I mitt snor. Nä usch vad äcklig jag är. Jag drev och skämtade bara, sorry.
Jag låter som en ovässad penna och det värsta är att jag inte alls är sjuk, jag är bara extremt torr i halsen, fast jag sov och missade massa tråkiga grejjer tyep.

Jag är på Vässarö. Scoutön och funderar på att lägga mig på soffan och sova i stora matsalen så någon får bära in mig.
Eller som det var förra året då jag somnade på den blåa soffan och alla blev typ förvånade.
Jag har seglat idag och jag känner att jag borde uppdatera min freaking' blogg lite mer.
Besökstatistiken daaaaaalar ned, men egentligen bryr jag mig inte om några besökarer.
Jag vill ha denna fula blogg som minne.

tack och hej, ska gå och äta ostbågar nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte seglat?:P

2010-05-27 @ 15:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0