Det är så logiskt ingen fattar hur det är, du har inte en aning om...att jag tänker på dig precis just nu.


Brukar du komma i tid: Nej. verkligen inte, är asdålig på det.
Vad hade du i din mun senast: kuk. hah nej, fanta.
När mår du bra: när jag får vara med vänner jag älskar och när det är helg ♥
När blev du fotad senast: hmm... vet faktiskt inte.
Hur känner du dig nu: bra
Kan du laga mat: Nej. Kan inte laga mat. Kan äta maten men inte laga den! (a)
Vad pluggar du: Media!
Vad tycker du om fötter: Äckliga
Är du smart: njaa...
Är du aktiv i skolan: När det är något jag älskar att göra tex. alla medialektioner!
Vad saknar du: att äta riktigt fet mat.
När och varför grät du senast: det var längesedan.
Var det pinsamt att svara på det: va? öh nää.
Hade du en bra kväll igår: jag lade mig vid sju igår så, vet inte ;)
Din favoritdryck på morgonen: choklad.
Är du nöjd med ditt liv: helt okej, bättre än 2009 i allafall!
Vad vill du jobba som: Illustratör
Har du tråkigt just nu: ganska..
Vad gör livet värt att leva: pennor, papper, techno.
Vad i livet ångrar du: ingenting, att jag var ful när jag var yngre kanske.
Är du musikalisk: nja...
Vad lyssnar du på för musik: techno, indie
Kategoriserar du dig själv i någon stil: wannabe indie kanske. fast det gör jag inte själv! Hatar kateogrier.
Är du bortskämd:
Är du trött: ja
Vad gör du imorgon: sover, kanske åker pulka. pluggar.

Din första

Första piercingen: har inte tagit nån, än. funderar på munnen.
Första bästa vän: Felicia hette hon.
Första priset: haha, ett teckningspris i en bokhandel när jag var liten. vann 3 böcker och ett pennfodral.
Första sporten du började på: simning faktiskt i 0:an.
Första semestern: Gotland.
Första konserten: Rix Fm "festival"
Första kärleken: haha vadå?

Favoriter:

Filmer: Titanic, Edward Scissor hands, Le fabuleux destin d'Amélie Poulain.
Tvprogram: Criminal Minds, Grey's Anatomy.
Kroppsdel: Hmm... har ingen.
Sport: Boxning, ska börja på det snart...kanske...
Plagg: strumpbyxor.

Just nu:

Äter du: inget, äter inget just nu.
Dricker du: kaffe, men ska börja dricka det. Vill ha ett substitut att inte dricka sockerläsk.
Ska du: snart gå hem.
Lyssnar du på: ljudet av datorn som klickar.
Väntar du på: att snart gå hem.
Tittar du på: datorn.
Har på du på dig: vardagskläder.

Vad du föredrar(motsatta könet):

Läppar eller ögon: hmm.. magen kanske. håret. händerna.
Kortare eller längre: längre.
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage och armar.
Busig eller lydig: lydig för fan.
Långt hår eller kort hår: kort! men lite busigt som t.ex. många tyskar har Justin Bieber hår.
Brunett eller blondin: spelar ingen roll.
Charmig eller flirtig: charmig och flirtig

Har du någonsin:

Rymt hemifrån: ja på dagis...
Röntgats: i foten
Krossat någons hjärta: nix
Gråtit när någon dött: var på en begravning med då grät jag inte.

Tror du på:

Gud: japp
Mirakel: japp
Aliens: nix
Magi: japp
Himlen: japp
Tomten: nej
Sex på första träffen: om man vill.
Kyssas på första träffen: om man känner fört'.
Änglar: japp.

ha en fin helg! ♥

vad ska ni göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0