Hatar måndagar.

Tränade armarna och sprang, var på gymmet ungefär en timme. Sedan körde jag några tag med hantlarna, och på lördag ska jag boka in mig på ett pass. Skitnajs. Fan, om jag hade ett kort som tilllät senare tid hade jag kunnat gå på poweryoga, bodypump, men tänkte gå på afropowerdance, eller body balance på Lördag...
Söndag, fan miranda vi måste ses då!

Åh men nu är jag så stressad. Måste göra det där bokomslaget.
Scheisse!

Sedan ska jag springa imorgon, har gjort upp ett litet schema som ni kunde få ta del av om ni vill.

- måndag- gymma- plugga
- tisdag- powerwalk/springa ute- plugga 
- onsdag- gymma- plugga
- torsdag- ta det lugnt (det behövs det också) plugga
- fredag -fredagsmys- plug
- lördag- träffa vänner/helgmys/ev.pass. plugga
- söndag- vila- plugga
Eventuella ändringar.






Kommentarer
Postat av: Pernie

Ja jag håller med :) det är riktigt kul.

Puss

2010-10-19 @ 18:04:15
URL: http://perniegustavsson.blogg.se/
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

rätt ful? haha skitful ju :D

2010-10-19 @ 19:05:30
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0