It is true! Sverigedemokraterna är i riksdagen nu!

Blev det som ni tänkt er?

Blev det som ni tänkt er, kära läsare?
Det blev det inte för mig.

Jag trodde någonstans att alliansen skulle vinna, men hoppades självklart inte på det.
Men såklart visste jag ju också att sverigedemokraterna, efter att ha väldigt höga siffror (konstigt nog) också faktiskt skulle komma till riksdagen.
Helt sinnessjukt att det finns folk som röstar.
Och det ville jag ju såklart inte heller, så jag är svinsur just nu.

Mina kinder och öron har färgats rosa och darrar lite lätt när jag skriver det här.
Åh. Warum?

På facebook är alla i upprört tillstånd. Men det är verkligen inte alla.
Hela 6 % röstade, 94 % röstade inte på dem. 20 i mandat.
4.1 är gränsen.

Nej nej, man kan inte rösta på F! för att Gudrun Schyman är konstig. För det rör ju sig bara om 1 person.
Ett helt jefla parti. Nej. För Sverigedemokraterna är såå mycket bättre än att kvinnorna ska ha rätt i samhället!

Take it away, vi säger så
                                   // Klaarup.


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. jo :D

2010-09-21 @ 20:23:23
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0