lite onödigt.

Matvanor:

Bästa maträtt? - köttfärssås med pasta, pannkakor, entrecôte med klyftpotatis
Bästa dryck? - fanta
Bästa alkoholdryck? - haha hmm.. vodka kanske...ja venne
Använder du smör på smörgåsen? - ibland
Smågodis eller färdiga påsar - ostbågar
Favoritglass? - ben & jerrys...

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? - typ 0 kronor haha...
Har du mer skor än kläder? - nix
Favoritplagg? - kjol och tröja typ..strumpbyxor
Hatplagg? - jeans

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? - die schule
Vad vill du bli? - Illustratör
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? - Helt okej!
Är lönen viktigast? - japp! otroligt viktig!

Boende:

Lägenhet eller hus? - lägenhet
Framtidsplaner med boende? - hehe nej...eller inte jag i allafall.
Litet eller jättestort? Drömboende? - litet, drömboende är en liten lägenhet på söder som drar in. Tänk mysiga raggsockor och värma sig med en öppen brasa och en kopp tè...mys.
Landet eller mitt i stan? - stan fan
Mysigt eller sterilt? - sterilt? hmm.. det är nog "stelt". Jo, för jag skulle vilja bo på ett sjukhus haha. Nej hög mysfaktor. Mycket rött och mjukt!

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? - Hmm.. nej aldrig. Aldrig Okej! haha nej inga barn.
Älskar du någon? - nix! eller jag älskar mina vänner, men ingen karl än så länge.
Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? - ja det gör den!
Tycker du om att dricka dig full? - haha det var kul på steffefekken, det gungade lite mysigt. Skoja.
Hemmafest eller krogen? - Hemmafest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0