steffefekke

Sitter och väntar på att engelskan ska börja. Killarna pratar om Pokèmon och Counter Strike. Fattar inte riktigt vad de pratar om.

Tog en ipren i morse, riktig pillertrillare. Skrev att jag hade ont i huvudet för några månader sen, hehe, huvudvärken är av någon annan form denna gång, normal bakishuvudvärk. Och så fånig jag känner mig när jag skriver detta inlägg men okej!

Jag, Fanny, Moa, Julia, Miranda , Tara & Pauline var på SteffeFekke (ellens ord).
Det var riktigt mysigt, det spårade i slutet men det var mysigt i början. Faktiskt.

men mer tänker jag inte skriva om och på andras order inga bilder!
Eller någon kanske, men inte många!
så hell yeah!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahahahaha Klara! Och jag var faktiskt också med även om jag gick tidigare... Dissare! :P

2011-01-17 @ 11:26:10
Postat av: digitalmonster

förlåååt pau <3 såklart du var med! :)

2011-01-17 @ 12:42:10
URL: http://digitalmonster,blogg.se
Postat av: moa

mysigt? HAHAH patetiskt rättare sagt Klara, eller ja, jag var det. Du skötte dig ju exemplariskt. :D Pusssss!

2011-01-17 @ 16:12:16
URL: http://moasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0