stoppa rasismen!

Fryser. Borde träna idag. Men nej, det blev inte så. Ska träna imorgon efter matten. Måste lärare mig att koncentrera mig. Annars kommer jag aldrig att klara av matten. Och nu ligger jag rejält risit till i engelskan.
Fuck i helvetes kuk fitta ursäkta svordomarna, men spanade in på "svenskan" idag och vad fick jag se. Jo jo, man kunde arbeta heela helgen på reportaget som jag NU SITTER OCH SLITER MED. Perfekt.

Har en liten bok där jag klagar i hemma, den börjar bli full. hehe. Och full är något jag känner mig, hehe. Åt en smörgås och två flingor med mjölk. kul. och har en blå (???) och blodig finne på ena sidan av bröstet, men lite längre upp. Känner mig fräsh. Blir snarare rädd också. Läskigt.
Kommer jag dö snart?

Okej. Här kommer trehundrafuckingår försenade bilder från November/december när jag och Tara, Julia, Fanny, Ellen... lova att säg till om det var nån mer. Är lite glömsk...







mina ben...

Kommentarer
Postat av: karolina.d

svar: visst äör dom :D

2011-01-21 @ 00:15:04
URL: http://karsing.blogg.se/
Postat av: fanne

hahahah klara finnen. typ franke. blå. gott /

2011-01-24 @ 18:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0