i-i-i-i-ikeaaa



typ fekkelicious?

Åt tjugoköttbullar på Ikea så jag kände mig väldigt svimfärdig eller illamående på hemvägen på Ikea bussen.
Usch tvi. Men sen drog vi hem till Julia och chillade, lyssnade lite på The Knife eller vad det var vi lyssnade på, just det "låna pengar" basutbudet ft Rebecka & Fiona. Värsta chiiilpill yeeh.

Sedan så sprang mina cheyyer ifrån mig och så satt jag där själv. Sur som ett bi och kissnödig, helt plöstligt så hörde jag mitt namn i högtalarna jag ba men gud... haha. Var irri i cirka en kvart, sen orkar jag inte vara det längre för de är ju så goa :P

…………………▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
……………▄▄█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█▄▄
…………▄▀▀▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓▓▀▄
………▄▀▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒▓▀▄
……..█▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓▒▓█
…..▌▓▀▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▀▓█
…..█▌▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓█
…▐█▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓█▌
…█▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓█
..█▐▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒█▓█
…█▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▌▓█
..█▓▓█▒░░░░▒█▄▒▒░░░░░░░░░▒▒▄█▒░░░░▒█▓▓█
..█▓█▒░▒▒▒▒░░▀▀█▄▄░░░░░▄▄█▀▀░░▒▒▒▒░▒█▓█
.█▓▌▒▒▓▓▓▓▄▄▄▒▒▒▀█░░░░█▀▒▒▒▄▄▄▓▓▓▓▒▒▐▓█
.██▌▒▓███▓█████▓▒▐▌░░▐▌▒▓████▓████▓▒▐██
..██▒▒▓███▓▓▓████▓▄░░░▄▓████▓▓▓███▓▒▒██
..█▓▒▒▓██████████▓▒░░░▒▓██████████▓▒▒▓█
..█▓▒░▒▓███████▓▓▄▀░░▀▄▓▓███████▓▒░▒▓█
….█▓▒░▒▒▓▓▓▓▄▄▄▀▒░░░░░▒▀▄▄▄▓▓▓▓▒▒░▓█
……█▓▒░▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒░▒▓█
………█▓▓▒▒▒░░██░░▒▓██▓▒░░██░░▒▒▒▓▓█
………▀██▓▓▓▒░░▀░▒▓████▓▒░▀░░▒▓▓▓██▀
………….░▀█▓▒▒░░░▓█▓▒▒▓█▓▒░░▒▒▓█▀░
…………█░░██▓▓▒░░▒▒▒░▒▒▒░░▒▓▓██░░█
………….█▄░░▀█▓▒░░░░░░░░░░▒▓█▀░░▄█
…………..█▓█░░█▓▒▒▒░░░░░▒▒▒▓█░░█▓█
…………….█▓█░░█▀█▓▓▓▓▓▓█▀░░█░█▓█▌
……………..█▓▓█░█░█░█▀▀▀█░█░▄▀░█▓█
……………..█▓▓█░░▀█▀█░█░█▄█▀░░█▓▓█
………………█▓▒▓█░░░░▀▀▀▀░░░░░█▓▓█
………………█▓▒▒▓█░░░░░░░░░░░█▓▓█
………………..█▓▒▓██▄█░░░▄░▄██▓▒▓█
………………..█▓▒▒▓█▒█▀█▄█▀█▒█▓▒▓█
………………..█▓▓▒▒▓██▒▒██▒██▓▒▒▓█
………………….█▓▓▒▒▓▀▀███▀▀▒▒▓▓█
……………………▀█▓▓▓▓▒▒▒▒▓▓▓▓█▀
………………………..▀▀██▓▓▓▓██▀




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0